Navigatie

Algemene Voorwaarden

flowermoment is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 57758344

adres: beckeringhstraat 43 soest Email:  info@flowermoment.nl, Website: www.flowermoment.nl

btw nr: NL198327997B01

1. Algemeen

1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle artikelen en diensten van Flowermoment en op alle met u gesloten overeenkomsten.

2. Bestellen

2.1 Bestellingen kunnen geplaatst worden via de website, e-mail, of telefonisch.

2.2 Flowermoment hanteert geen minimum bestelbedrag.

2.3 Flowermoment maakt gebruik van een eigen bezorgdienst betreffende de bloemsierkunst bestellingen in onze regio. Bloemsierkunst bestellingen buiten onze regio worden overgedragen aan een (inter)nationale bloemen verzendorganisatie. De verwerkings- of bezorgkosten worden vooraf aan u doorgegeven en dienen door u (vooraf) betaald te worden.

 

2.4 De verzending van decoratie artikelen wordt afgehandeld door een pakketdienst, bij voorkeur TNT Post. De verwerkings- of verzendkosten worden vooraf aan u doorgegeven en dienen door u (vooraf) betaald te worden.

2.5 De overeenkomst komt tot stand op het moment dat Flowermoment uw bestelling in behandeling heeft genomen.

3. Prijzen

3.1 De prijzen op de websites van Flowermoment zijn de actuele prijzen.

3.2 Zolang de overeenkomst niet tot stand is gekomen, is Flowermoment bevoegd de op de website vermelde prijzen en de verdere voorwaarden te wijzigen.

3.3 Alle prijzen zijn inclusief kosten van (kado)verpakking en BTW, exclusief verzend- of verwerkingskosten.

3.4 Flowermoment is ook na het tot stand komen van de overeenkomst bevoegd wijzigingen in het tarief van de omzetbelasting en eventuele andere belastingen en/of heffingen aan u door te berekenen.

 

4. Levering

4.1 Flowermoment bepaalt de wijze van vervoer en de vervoerder. Indien u bijzondere vervoerswensen heeft, komen de extra kosten voor uw rekening. Alle bestellingen worden op het opgegeven afleveradres aangeboden.

4.2 Flowermoment handelt de bestelling met bekwame spoed af. Bij vertraging ontvangt u hierover zo spoedig mogelijk na acceptatie van de bestelling bericht. U heeft dan het recht om uiterlijk binnen zeven dagen na ontvangst van het vertragingsbericht de bestelling zonder kosten te annuleren. Vindt die annulering niet (tijdig) plaats, dan wordt u met de vertraging in te stemmen.

4.3 Iedere bestelling wordt in een keer verstuurd. Flowermoment voert geen naleveringen uit.

4.4 Indien levering van een artikel om welke reden dan ook niet mogelijk blijkt te zijn, zal Flowermoment in overleg met u trachten een vergelijkbaar artikel te leveren.

4.5 Verzending is ten alle tijde voor risico van de koper. Flowermoment is niet aansprakelijk voor schade die ontstaan is tijdens het vervoer van uw bestelling. De decoratie artikelen worden onverzekerd verzonden. Flowermoment  is niet verantwoordelijk voor breuk/ beschadiging tijdens het verzenden. Wilt u uw decoratie bestelling graag anders verzonden hebben. Dan kunt u contact opnemen.

5. Betaling

5.1 U dient het totaalbedrag van uw bestelling vooraf te betalen via bank inclusief de door Flowermoment berekende verzendkosten.

5.2 Indien Flowermoment toestaat dat op rekening wordt betaald, geldt een betalingstermijn van14 dagen na factuurdatum.

6. Eigendomsvoorbehoud

6.1 Afgeleverde artikelen blijven eigendom van Flowermoment, totdat u aan al uw (betalings) verplichtingen heeft voldaan. Dit geldt voor alle verplichtingen waarvoor de wet het maken van een eigendomsvoorbehoud toelaat.

6.2 Flowermoment is onherroepelijk gemachtigd zonder dat ingebrekestelling is vereist de artikelen die het eigendom van Berghroos zijn gebleven bij u weg te (laten) halen en te verkopen.

7. Retourrecht

7.1 U heeft maximaal 5 dagen garantie op bloemsierkunst producten, klachten dient u zo snel mogelijk, binnen 5 dagen na ontvangst te melden. Binnen deze periode krijgt u uw product vergoed . Na 5 dagen kan Flowermoment uw klacht niet meer in behandeling nemen.

7.2 Bloemsierkunst bestellingen buiten onze regio, die aan een (inter)nationale bloemen verzendorganisatie zijn doorgestuurd vallen buiten onze garantie. Klachten dient u zo snel mogelijk, binnen 5 dagen na ontvangst te melden. Flowermoment tracht, in overleg met u, een passende oplossing te vinden. Na 5 dagen kan Berghroos uw klacht niet meer in behandeling nemen. 

 

7.3 U heeft het recht door Flowermoment geleverde decoratie artikelen binnen "zichttermijn" van 10 dagen na aankoop te retourneren in originele staat en orginele verpakking, na overleg van de reden van retourzending.

7.4 Indien de decoratie artikelen door u ongebruikt zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, betaalt Flowermoment u de betaalde prijs, met uitzondering van de verzendkosten van de zending, zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na retourontvangst van de artikelen terug. 


7.5 Wanneer de door Flowermoment afgeleverde decoratie artikelen niet binnen de "zichttermijn" van artikel 7.3 zijn teruggezonden, gelden de zaken als door u zonder enig bezwaar geaccepteerd.

8. Persoonsgegevens

8.1 Uw persoonlijke gegevens worden in het klantensysteem van Berghroos opgeslagen om de bestellingen te verwerken. Uiteraard hanteert Flowermoment bij het gebruik van uw persoonlijke gegevens de desbetreffende wetgeving.

9. Aansprakelijkheid

9.1 Flowermoment is niet aansprakelijk voor door haar verstrekte (technische) adviezen, druk- en zetfouten op de website, door leveranciers of producenten verstrekte technische gegevens en niet voorzienbare en redelijkerwijs niet controleerbare slechte kwaliteit van de producten.

9.2 De aansprakelijkheid van Flowermoment is beperkt tot het bedrag van de terzake verzonden factuur.

10. Geschillen

10.1 Op deze algemene voorwaarden is Nederlands recht van toepassing.

 

© 2016 - 2018 FlowerMoment | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.